It is currently Sat Apr 27, 2024 12:01 pm

All times are UTC + 2 hours




 Page 1 of 1 [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: zx 16v dokkum
PostPosted: Wed Apr 26, 2006 10:19 pm 

Joined: Wed Dec 14, 2005 12:28 am
Posts: 11
He luitjes binnenkort hoop ik foto's van mijn zx 16v op de site te zetten (als hij gepoetst is natuurlijk).Weet iemand ook of er meetings zijn in de regio Friesland.Vind het erg leuk om andermans trots te bewonderen,en te bepraten.Staan trouwens laatstetijd een hoop 16v te koop op internet.Zonde overigens naar mijn mening ,want ik ben weg van mijn zxje.Diagnose lampje is nog niet opgelost,maarrijd er niet minder om :?

groeten uit dokkum


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:16 am 

Joined: Tue Nov 15, 2005 3:57 pm
Posts: 33
A goeie, weer een fries erbij! Welkom! Ik heb m'n zx ingeruild op een xsara vts dus ik heb weinig meer te zoeken hier... In Friesland worden weinig Citro-evenementen georganiseerd, laat staan ZX meetings of iets dergelijks. Wat wel behoorlijk populair in Friesland is www.tuningclubfriesland.nl maar daar zie je heel weinig Citro's. Ik heb me er in ieder geval al wel bij aangesloten... Misschien dat ik je daar nog eens zie dan!


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 14, 2006 5:08 pm 

Joined: Sun May 14, 2006 5:06 pm
Posts: 1
Location: Harkema - Friesland
Ik ben inmiddels ook een week in het bezit van een zx 16v. Hiervoor reed ik een bx gti. Maar ik kom dus ook in Friesland, misschien is een mini meeting wel iets....


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 14, 2006 5:56 pm 
User avatar

Joined: Sun Jul 24, 2005 11:35 am
Posts: 907
Location: Harderwijk - The Netherlands
Welkom allemaal :)


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 14, 2006 7:20 pm 
User avatar

Joined: Sun Jul 24, 2005 2:40 pm
Posts: 63
Location: drachten
Douwe wrote:
Ik ben inmiddels ook een week in het bezit van een zx 16v. Hiervoor reed ik een bx gti. Maar ik kom dus ook in Friesland, misschien is een mini meeting wel iets....


goed idee een minimeeting in het noorden 8)



_________________
--2 fast 4 u--

Image

http://www.tunerz.nl/default.asp?s=50EE4A11706948D1AE7FDBF4DA8E3C28&act=open_member&id=1300
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: zx 16v dokkum
PostPosted: Sun May 14, 2006 7:27 pm 

Joined: Wed Nov 30, 2005 11:29 pm
Posts: 13
Location: Leeuwarden
peije wrote:
He luitjes binnenkort hoop ik foto's van mijn zx 16v op de site te zetten (als hij gepoetst is natuurlijk).Weet iemand ook of er meetings zijn in de regio Friesland.Vind het erg leuk om andermans trots te bewonderen,en te bepraten.Staan trouwens laatstetijd een hoop 16v te koop op internet.Zonde overigens naar mijn mening ,want ik ben weg van mijn zxje.Diagnose lampje is nog niet opgelost,maarrijd er niet minder om :?

groeten uit dokkum


Hé, Heb je groene 16v?Ik ben rij elke zaterdag in dokkum en omgeving als koerier..en zag laatst een paar een groene zx16v.!o.a. bij het sporterrein achter de harddraversdijk..!En bij hantumhuizen met een kar dr achter rondscheuren! Groeten uit Leeuwarden



_________________
Misschien mijn auto te koop, maar de zwak voor deze auto blijft....
Offline
 Profile  
 
 Post subject: dokkumer zxje
PostPosted: Sun May 14, 2006 9:31 pm 

Joined: Wed Dec 14, 2005 12:28 am
Posts: 11
Klolpt wel bij het harddraverspark want daar voetbal ik.Maar met een kar erachter mij niet gezien.Ik heb niet eens een trekhaak erachter. :wink: Heb je trouwens een rode 16v gekocht want die reed een tijde te koop in Leeuwarden.Er rijd ook nog een groene 16v in de buurt om,wa nt die staat wel eens bij de Dokkumervlaggencentrale. :D Binnenkort een tuning meeting in Leeuwarden heb ik gelezen mischien zie ik jullie daar wel.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: dokkumer zxje
PostPosted: Tue May 16, 2006 9:41 pm 

Joined: Wed Nov 30, 2005 11:29 pm
Posts: 13
Location: Leeuwarden
peije wrote:
Klolpt wel bij het harddraverspark want daar voetbal ik.Maar met een kar erachter mij niet gezien.Ik heb niet eens een trekhaak erachter. :wink: Heb je trouwens een rode 16v gekocht want die reed een tijde te koop in Leeuwarden.Er rijd ook nog een groene 16v in de buurt om,wa nt die staat wel eens bij de Dokkumervlaggencentrale. :D Binnenkort een tuning meeting in Leeuwarden heb ik gelezen mischien zie ik jullie daar wel.


Okeej, volgende keer zal ik je effe staande houden als ik je tegen kom!:)!!
Maar die rode is van mij, en ik had hem een tijdje te koop..maar was er zelf weer verslaafd aangeraakt! maar heb net een huisje zelf, dus nu moet hij helaas weer weg! zie topic aangeboden gezocht! Mzzl



_________________
Misschien mijn auto te koop, maar de zwak voor deze auto blijft....
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 20, 2006 2:51 pm 

Joined: Tue Nov 15, 2005 3:57 pm
Posts: 33
Morgen 21 mei is er een meeting van tuning club Friesland bij Xtreme Car Concept in Leeuwarden. Het is dat ik nog ff zit te wachten op m'n nieuwe bolide (Xsara VTS 2.0 16v) maar anders was ik daar ook wel geweest...

Linkie: http://www.tuningclubfriesland.nl/index.php


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 20, 2006 6:27 pm 
User avatar

Joined: Sun Jul 24, 2005 2:40 pm
Posts: 63
Location: drachten
ik heb vandaag nog een groene 16v gespot in dokkum, kenten begon met FL volgens mij, was dat de jouwe??



_________________
--2 fast 4 u--

Image

http://www.tunerz.nl/default.asp?s=50EE4A11706948D1AE7FDBF4DA8E3C28&act=open_member&id=1300
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 20, 2006 7:09 pm 

Joined: Wed Dec 14, 2005 12:28 am
Posts: 11
Mijn kenteken begint met fr.Stond thuis met lekke band en een motor storing.Motor loopt elke keer in toeren op,en wil wel eens uitslaan.Hij gaat van de week naar garage,als ze het kunnen vinden.Want het lampje (motormanegment) kunnen ze ook niet vinden :evil: Hoop dat er niet te veel kosten aan komen.Dus kan ik morgen niet naar Leeuwarden,of ik moet met mijn andere gaan zx 1.4 allure.Daar heb ik eigenlijk geen zin in.Mocht iemand iets weten over de motor storing hoor ik het wel. groetjesssssssssssssssssssssssssssssssssss


Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 04, 2006 12:29 am 

Joined: Mon Feb 27, 2006 10:03 pm
Posts: 11
dat was ik :lol:


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 1 of 1 [ 12 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron